Wsparcie edukacyjne
Nie radzisz sobie na zajęciach?
Nie możesz zmotywować się do napisania pracy licencjackiej, magisterskiej?
Chcesz lepiej zarządzać swoim czasem?
Wyślij maila na adres: alina@reaktywacje.com
wniosek o udzielenie wsparcia (DOC, 20KB)
Z nami nauczysz się:
- jak wzbudzić swoją motywację do pracy,
- jak rozwinąć swoje kompetencje społeczne,
- jak lepiej zarządzać czasem,
- jak rozwijać swoje mocne strony,
- jak radzić sobie w różnych sytuacjach na uczelni.
REGULAMIN WSPARCIA EDUKACYJNEGO
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu zapewnia bezpłatne indywidualne sesje wsparcia edukacyjnego.
- Sesje skierowane są do studentów UMK, których trudności w radzeniu sobie z sytuacjami edukacyjnymi wynikają:
- z niepełnosprawności,
- z problemów zdrowotnych,
- ze specyficznych trudności w uczeniu się.
- Celem udzielanego wsparcia edukacyjnego jest praca na zasobach studenta, rozwoju jego kompetencji społecznych i osobowościowych, nauka nowych strategii radzenia sobie w sytuacjach edukacyjnych i społecznych, przezwyciężania demotywacji i wzbudzania motywacji wewnętrznej do pracy umysłowej, rozwiązywania problemów na bazie ustalanych priorytetów, nauki planowania, zarządzania czasem i organizacji pracy, konstruktywnych sposobów radzenia sobie ze stresem, jak również umiejętności koncentrowania się na swoich mocnych stronach i znalezienia zgodnych z nimi obszarów rozwoju osobistego.
- Metody pracy wykorzystywane w trakcie sesji są dostosowywane do sytuacji i potrzeb studenta. Należą do nich: psychoedukacja, warsztaty kompetencji, trening umiejętności społecznych, wybrane techniki coachingowe itp.
- Przyznanie wsparcia następuje na wniosek studenta złożony do Zespołu Wsparcia Osób ze Szczególnymi Potrzebami.
- Indywidualne sesje wsparcia edukacyjnego odbywają się stacjonarnie i trwają 60 minut. W wyjątkowych przypadkach możliwe są sesje on-line z wykorzystaniem platformy TEAMS.
- Sesje odbywają się z zachowaniem poufności informacji.
Notatka o prowadzącej
dr Alina Matlakiewicz – łączę w sobie pasję świetnie ocenianego wykładowcy, psychologa biznesu, andragoga, certyfikowanego coacha z praktykiem biznesu. Potrafię pomagać osobom mającym trudności w radzeniu sobie z sytuacjami edukacyjnymi, które wynikają z nieumiejętności planowania i organizowania pracy, demotywacji czy specyficznych trudności w uczeniu się. Pracuję również z osobami nad rozwijaniem ich kompetencji społecznych, osobowościowych i zarządczych (także w j. angielskim). Mam doświadczenie w pracy jako promotor prac licencjackich i magisterskich. Duży wpływ wywarło na mnie kilkumiesięczne stypendium w Wielkiej Brytanii, na Uniwersytecie Londyńskim, a także w Leeds, Coventry i Guildford. Przez kilka lat współpracowałam z National Consortium of Colleges NCC w Wielkiej Brytanii – organizującej z pracodawcami kształcenie dorosłych w miejscu pracy. Sama stale się dokształcam. Jestem w trakcie 4-letniego superwizowanego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej w szkole Crescentia. Odbyłam staże z psychoterapii na oddziałach: Klinicznym Psychiatrii Młodzieży oraz Psychiatrycznym Żeńskim w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu, a biznesowe w CIECH SODA Polska S.A. oraz Apator S.A. Posiadam certyfikat Racjonalnej Terapii Zachowania, społecznej odpowiedzialności biznesu CSR, pełnomocnika i auditora wewnętrznego ISO, moderatora Design Thinkingu.